USA-turen

søndag 24. mai 2009

Noen har spydd på gulvet

Fredag kveld var det fest her i leiligheten og det var vel noen som fikk seg litt vel mye innabords, hørte snakk om at det var noen som hadde spydd på badet da jeg våkna opp på lørdagen.
Jeg synes ikke det var noen stor sak før nå i dag (søndag) da jeg oppdaga at noen hadde brukt håndkleeet mitt til å tørke opp griseriet med. Det hadde vært veldig fint å få greie på det på lørdags morgen, før jeg brukte dette håndkleet til å tørke meg med...

Det er nok godt jeg ikke vet hvem det var, for jeg er ikke så veldig glad i den personen nå!

3 kommentarer:

Unknown sa...

Haha.. konge! Jodda, sånn går det når folk får "litt vel mye innabords". ^^

Håper du dusja på nytt etter du fikk vite at du hadde tørka deg med et spy-håndkle.

Digger deg :D

Hilde sa...

æsj, aii... den der er ekkel...

Olaves sa...

Eeew!