USA-turen

mandag 4. mai 2009

Eksamens-nerver

Før hver eksamen/fagprøve/oppflyging så er jeg noe helt sykt nervøs. 

En skulle tro at etter 17 eksamner på videregående, en på ungdomsskolen, ei to ukers fagprøve, seks teori-eksamner så langt i flyger-utdannelsen og fire oppflyginger så skulle det ha blitt rutine etterhvert, men den gang ei. Jeg er fremdeles kjempenervøs enda jeg ikke engang har fått en dato for oppflyginga til instruktør-lappen, bare ein pekepinn. 

Får prøve å ikke la det ta helt overhånd.

1 kommentar:

Anonym sa...

Heisan Anders,

God ide ikke å la eksamensskrekken ta helt overhånd.
Du er ihvertfall ikke den første i familien som har det på den måten. Eneste og beste trøst jeg kan gi er at det går veldig fort over når du sitter med instruktør-lappen i neven....I mellomtiden får du fortsette å leve et godt
liv, få det beste ut av fine dager og hygg deg med kamerater.
Du er fortsatt med i min kveldsbønn.

t.Jenny