USA-turen

onsdag 9. januar 2008

Forvirra og irritert

Nå sitter e og lurer på om det var lurt å signere kontrakt med skolen på leilighet. Vi har sjekka litt rundt i området på prisene på andre leiligheter og det ser ut til at vi betalet urimelig mykje.

De leilighetene vi bor i er bygd på 80 tallet og vedlikeholdt nokså minimalt. Det e ei vaskemaskin der en må vaske alt tøyet før en bruker maskina for å få det reint. Badet er egentlig ikkje så gale, men det er mugg i hjørnene og generellt slitt.
Selve campusen har vært endel plaget av kriminalitet med innbrudd og folk som har blitt banka opp inne på området.
Det er også eindel merkelige regler her, det er blandt annet ikkje lov å ha gjester som overnatter, da kan vi bli utvist fra skolen.

Når folk sjekka litt etter viste det seg at det var noen heilt nye studentboliger i nærheten med veldig god standard som koster nøyaktig det samme som leilighetene her. Så nå skal et par av de andre karane høre etter hvordan det er med å flytte ut herifra og forhåpentligvis vil dette ordne seg uten noen sure miner. Det er liksom litt skummelt å skulle klage på noe som har med skolen å gjøre siden jeg skal gå her såpass lenge, men det blir litt feil å la seg lure med viten og vilje synes jeg.

Jeg skulle nok fulgt eksemplet til resten av klassa og latt være å flytte inn i hyblene i det heile tatt.

Ellers håper jeg veldig på at jeg skal få en flink instruktør når vi skal få utdelt instruktører i mårå. De aller fleste er veldig bra, så jeg får håpe jeg får en av de.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vær nå litt tolmodig og ikkje profiler deg for høgt med kritikk så fort. Det er ikkje lurt. Du har jo snautt kome bort. Med oppvaskmaskiner er slikt normalt, det er nok hellet heimantil du er vant til slurv i så måte. Dette ordner seg sikkert greit.

Anonym sa...

Hei Anders.
Nå følger John au med :)