USA-turen

onsdag 9. desember 2009

"kostnadseffektiv" flygerutdannelse

Etter at jeg bestemte meg for å reise heim har jeg sjekka etter alternativene mine når det gjelder å fullføre utdannelsen. Etter å ha forhørt meg med folk så virker det egentlig som begge de Norske alternativene er dårlige og alt for dyre, men en må jo få gjort dette på ett eller anna vis, så en må vel bare bite i det sure eplet og gi pengene sine til de suspekte folka som skal ordne med resten av utdannelsen.
Egentlig så hadde det vel faktisk vært billigere å trekke pengene sine ned i do enn å prøve å lære å fly.

For det meste så er det her en fin utdannelse å ta, det er lite som slår det å sitte i et fly, men det hadde vært mye finere om skolen kunne vært åpen og ærlig når det kommer til hva slags utgifter og tidsrammer vi kan regne med!

1 kommentar:

Hilde sa...

aiida, den er lei.