USA-turen

onsdag 16. desember 2009

ferdig pakka og klar for avreise

Nå sitter jeg bare og venter på å bli plukka opp, alt er pakka og klart.
Pro blemet er at jeg mistenker at jeg er litt overvektig selv etter at bagasjen har blitt slanka etter alle kunstens regler, så jeg håper at de er litt greie på den fronten i dag.
Leiligheten er rydda og vaska. Var nødt til å bruke våtserveter som jeg la under en pappeske som jeg så skudde rundt. Må jo bruke det en har.
Gleder meg til flyturen nå, flyr med KLM for første gang. I håp om å bli oppgradert, så har jeg funnet fram svart bukse og skjorte. Får håpe det virker denne gangen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

E ber masse for bagasjen din! og litt for at du blir oppgradert, bare så du kan fortelle om d etterpå.. og selvfølgelig ha det fin på overfarten, da.. hehe.. snakkes om ikke så lenge!

elisabet sa...

hallohallo! her står det at du e i big spring, men eg har hørt rykter om at du e i ålesund..?