USA-turen

onsdag 2. desember 2009

Innbrudd i bilen min

I natt var det ein eller anna idiot som fant ut at det var ein god idé å bryte seg inn i bilen min.
Jeg oppdaga det ikke før jeg kom ut for å kjøre til jobb i dag og bilen var enda meir rotete innvendig enn det den vanligvis er. Da jeg så etter så viste det seg at idiotene hadde stjelt solbriller, ein leatherman og ein veldig fin kniv som jeg Gunsein, lillebroren min hadde laga til meg. 
På vei til jobb holdt dagen på å bli ennå værre da jeg kjørte forbi en radarkontroll i et bokstavlig talt rasende tempo, men heldigvis så slapp han meg forbi likevel.
Da jeg kom til skolen, så ringte vi politiet og anmeldte saken. De sendte en politibil bort for å se på saken og han kunne fortelle at idiotene som hadde gjort det allerede var arrestert. Så nå bare håper jeg at politiet klarer å finne igjen sakenne mine blandt alt tjuvgodset. Jeg blei faktisk nokså imponert over hvor bra politiet ordna det enda grunnen til at det blei tatt så alvorlig var at idiotene hadde brutt seg inn i de fleste bilene på parkeringsplassen, så det var mange anmeldelser i dag tidlig.

2 kommentarer:

Hilde sa...

det er godt politiet i USA fungerer bedre enn her i Norge =)
Broren min ble trua med innbrudd og bli banka opp, ringte politiet og fikk beskjed om å ringe tilbake på mandag dersom det ikke var skjedd noe :-p

Unknown sa...

ojsann.. håper virkeli du får alt samma igjen, for d du mista e verdifult, ikke minst kniven fra Gunstein. Den e jo knall!
Men ikke vær for gla i dessa Sharia lovene. Har ikke så fryktli sansen for de. Du burde lese Nådens gåte av Philip Yancey, der snakker de litt om tilgivelse og slikt. ;) hehe.. kos deg ellers, og så ska e be om at du får alt tilbake.
Applaus t politiet. Konge:D