USA-turen

lørdag 21. mars 2009

Mafia?

I dag fikk vi et brev fra det selskapet som vi leier leiligheten av der det sto at vi måtte levere inn papirarbeidet som skal til for å kjøre en ny kredittvurdering på oss siden en av oss flytta ut nylig. Ekstra papirarbeid er aldri morro, men en får tåle det. 
Det som overraska meg var måten de formulerte seg på: vi hadde å levere inn papirene innen tre dager ellers ville det få konsekvenser " including, but not limited to legal action" 
 Betyr det at de stiller seg åpne til å bruke ulovlige metoder? 

Sånn heilt utenom, så fikk jeg et lite, men akutt annfall av heimlengsel da jeg så dette innlegget som lillebroren min la ut heime frå Gjerstad

PS: Jeg er blit veid og funnet kredittverdig:) 

4 kommentarer:

Olaves sa...

Haha. Ja, du får kose deg der borte med de 19 varmegradene dine... Imens koser jeg meg med vårvær og mafiafritt papirarbeid!

elisabet sa...

hehe- morsomt!håpe det ordne seg:) ja, Gjerstad e ein flott plass!

Unknown sa...

Liker at du har god fantasi, men tenker meg at det kan slite litt på nervene dine, hvis du tror det er mafia rundt hjørnet. Godt å vite at storebroren min er stor og sterk. haha.. hvis han fortsatt er det da. Finner det vel ut etter hvert. ;) Digger deg!
Vi må forresten snart begynne å planlegge litt tur!

Forever a fan of yours; littlesis Mari

Hilde sa...

Haha.. gale mennesker