USA-turen

fredag 23. oktober 2009

Are you Norwegian?

I dag hadde jeg en artig opplevelse da jeg var oppe og fløy med eleven min: Vi holdt på med litt landingsrunder og så kom det inn et annet fly. Nokså normal dag på jobb med andre ord (sykt bra jobb når en kan holde på med det beste en vet nesten hver dag)
Han andre meldte ifra på radioen hvor de var og at de skulle inn og ta landingsrunder de også. Det som var så morro i dag var at så snart jeg svarte, så spurte han om jeg var norsk eller noe (blir vist ikke kvitt den aksenten med det første) Jeg svarte at det var jeg. Og så hadde vi en bra liten samtale, han hadde vært sjef for en flyskole i Tennessee som hadde en del norske instruktører. Det siste han hadde et veldig bra inntrykk av nordmenn og at han ønska meg lykke til

Det er litt rart å "treffe" noen som en mest sansynlig aldri får sett fjeset på.

Ingen kommentarer: