USA-turen

lørdag 6. juni 2009

Elendige doer

Det er ein ting jeg ikke er veldig imponert over her i landet: doer, av ein eller enna grunn så har de bestemt seg for å bruke noka merkelige doer her i landet.
Det første en legger merke til med dem er at de bruker hevert-prinsippet for å trekke ned, så det kommer ein slurpelyd på slutten av nedtrekket.. Hvis en er heldig. For hovedproblemet med doene her borte er at de går tette rett som det er og det er veldig irriterende. Slik som i går, så var det ein på besøk her som greide å tette doen vår når han tissa! Han virka frisk og sunn, så det kan ikke ha vært han det var noke i veien med.
Det skal bli enda ein ting som blir godt med å komme heim til Norge: at en ikkje trenger å lure på om doen må stakes opp etter bruk.

Måtte bare ta med det bildet her i samme slengen: det var ein mann jeg satt bak da jeg tok bussen i går.

2 kommentarer:

Olaves sa...

Haaaaahahaha... For en frisyre! Ser litt hjemmesnekra ut. Haha.

Anonym sa...

Eg e heilt enig med deg! Amerikanske do e rare! Ke e vitsen med 15 liter vatn i doskålå? Eg forstår det bare ikkje...