USA-turen

fredag 16. januar 2009

Folksomt på hybelen

Nå begynner det å bli skikkelig folksomt her i leiligheten vår: Det er oss fire faste: Barbar i stua og Wasim, Mathias og meg på egne rom. 
Men for ei stund sida så spurte Sigrid som jeg gikk på DTS med om jeg kunne være behjelplig med overnattingsplass for to venner av henne fra Danmark. Så nå sover jeg óg i stua noen dager mens Jacob og Lena låner rommet mitt. 
På toppen av det hele så e det to karer fra klassa over meg, Øyvind og Shadab som skal begynne på skolen her som instruktører. De hadde ikkje noken plass å bo, så de sover også i leiligheten her. 
Til sammen så blir me 8 stykk her inne nå, det e ikkje værst det. 

Det e kansje ikkje så mykje møbler i leiligheten her, men husrom og hjerterom, det skorter det ikkje på. 

Skal prøve å få lagt ut noke bilder av kaoset etterhvert. 

1 kommentar:

ingrid sa...

hehe dette hørtes en smule trongt ud!