USA-turen

tirsdag 27. januar 2009

Commercial Pilot License

Etter ei lang stund med forholdsvis intensiv lesing, så har e endelig fått CPL'en (Commercial Pilot License) 
Det begynte med at e sto tidlig opp (kvart over seks, noke som e sensasjonellt for min del) Det hadde ikkje blitt så mykje søvn, har vist fått snudd døgnet litt her. 
E stilte opp på skulen og begynte å planlegge ein langtur til Tampa, som e ein del av oppgava som skal visast på muntligen. Det var ein fransk kar som hadde oppflyging før meg, så det var ikkje noken vits i å forhaste seg, for når sensoren endelig henta han så hadde e minst to timer til på meg før det blei min tur.. Minst. 

Det blei endelig min tur omtrent klokka tre på ettermiddagen, då hadde e rukket å tvinne rundt på skulen nokså lenge. 
Me starta rolig med å gå gjennom sertifikatene mine og loggboka. Det gjorde me mens franskmannen venta på at vindkasta skulle gi seg. Etter det så var det å få seg litt mat mens han var ute og fløy. 
Då dei var kommet godt og vel ned på bakken igjen, så var det min tur. Sensoren var ein veldig trivelig liten mann. Me gikk inn i klasserommet og satte i gang. Heldigvis for meg, så synes han det var viktig at piloter hadde god teknisk kunnskap, så e fikk mykje tekniske spørsmål. E synes ikkje det var noen vits i å nevne at e var utdanna flymekaniker, e jo bare greitt å bli forhørt i spesialområdet sitt. Så var det litt om nødprosedyrer og kart før me gikk ut og fløy. 

Flyturen var veldig grei, me tok av med ei soft field takeoff før me fløy ut over everglades og satte i gang. Først var det slowflight og stalls før me tok ein steepturn og ei simulert nødlanding. Når me først var der nede så gjorde me ein bakke-referanse manøver kalt "eights on pylons" før me stakk opp og tok ein chandelle. 
Så var det heimover til flyplassen og ta noen landinger. Først ei normal landing, så ei kortbanelanding etterfulgt av ei presisjonslanding med motoren på tomgang, ei avbrutt landing og til slutt ei softfield landing.
Med ein gong me var av rullebanen så tok han meg i neven og gratulerte meg med commercial sertifikatet. DET var ein god følelse det!

I kveld så blir det kino, må nesten benytte anledningen nå som e ikkje får dårlig samvittighet av å ikkje lese lenger. 

PS: Defiance var ein veldig bra film, anbefales på det sterkeste!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulera! Ta deg en velfortjent pause for å feira litt :)

Unknown sa...

E e så stolt a du!
Tenk at du e storebroren min!