USA-turen

torsdag 10. september 2009

Naa er jeg endelig ekte flyinstruktor!!

Naa har jeg annkommet Texas etter en lang kjoretur.
I morgen flyr jeg min forste tur med elev i flyet og paa mandag faar jeg min egen elev, saa da blir det en flytur om dagen.
Og ikke nok med det, jeg har blitt elev ved Howard College: det har seg slik at jeg har blitt innlosjert paa internatet deres og da maatte jeg jo faa studentbevis for aa kunne komme inn, saa naa har jeg bevis for at jeg er student paa universitetsnivaa enda jeg ikke er det.

Skal skrive meir med litt bilder naar jeg faar fiksa internetten paa min data. Det er mye aa fortelle!

3 kommentarer:

elisabet sa...

kjekt å hørra! nyyt det!:)

Anonym sa...

GRATTIS!! Godt at du slipper teltlivets "gleder" for en stund. -
det høres fint ut med universitetsstudent/flyinstruktør
Gjetmundsen.
Blir morro å høre mer....

t.Jenny

elisabet sa...

hvor er oppdateringene?:)