USA-turen

onsdag 29. juli 2009

Gode nyheter (nesten sikkert)

Naa ser det lysere ut her naar det gjelder jobb og slikt, har vart i kontakt med en norsk kar i texas som hores veldig intressert ut. Saa naa blir det sansyneligvis til at jeg flytter til Texas snart, er kansje snakk om aa prove aa forlenge visumet mitt med ett aar ogsaa, faar vente og se.
http://www.usflightacademy.org/
Ellers saa nyter jeg dagene her oppe, veldig avslappende, har blitt en del timer i gyngestol med en god bok, litt Mark Twain aktig. Ei av nettene bestemte jeg meg for aa sove paa taket av ein av bussene, kjempefint med stjerner og sirisser paa alle kanter. Koselige kvelder rundt leirbaalet der en maa si nei takk ca hvert minutt naar det blir sendt rundt ei piper med mystisk innhold. Vi har vart paa tur opp til en nydelig, iskald liten kulp oppe i skogen her.

Jeg faar tatt bilder, men det er ikkje saa lett med aa faa lagt de ut, saa det faar heller bli ein kraftig bildeserie seinere.

1 kommentar:

Unknown sa...

Dette liker jeg! Jeg ber og ber og ber for deg, og jeg vet det virker.
Naa er jeg i York og nyter regnvaeret her. Jeg har en egen blogg for turen; adventureinyork.blogspot.com
Den maa du lese om du faar tid.
Vi snakkes!