USA-turen

søndag 12. juli 2009

Endelig i Tennessee, lurer paa hvor turen gaar naa

Paa torsdag fikk jeg endelig ordna med alt det styret hos biltlsynet og kommet meg paa landeveien igjen. 
Saa naa om dagene gaar jeg rundt og sviver hos et rafting-selskap der noen venner av meg jobber. Noksaa trivelig egentlig, faar rafta saa mye jeg vil og bor i telt. Var saa heldig at de hadde kjopt et 8-manns telt, saa det var god plass til meg der inne. 
Hver kveld saa har vi heile senteret for oss selv, det er et koselig tre-hus med en mengde gyngestoler paa verandaen, kunne vart tatt rett ut av ei av bokene til Mark Twain.
Vi finner paa noksaa mye morro der i tillegg til raftinga, jeg har faatt vare med aa dekorere en buss med haandavtrykk, sendt opp litt fyrverkeri, finpussa ferdighetene innen flammesluking og blaasing, gaatt paa skautur og bada (i iskaldt vann). 
Naturen i omraadet her er rett og slett nydelig, sarlig etter aa ikke ha sett annet enn myr og flatmark saa lenge jeg her bodd her i landet. 
I morgen skal jeg ringe litt rundt paa de plassene jeg har sokt jobb og haaper paa aa faa et positivtt svar snart, de fleste gidder rett aa slett ikke aa svare og de som gidder har ingen jobber aa tilby me, saa jeg ber og haaper. 
Alt i alt saa skal jeg ikke klage, det blir ikke saa mange flytimer av dette, men til gjengjeld saa tror jeg det er faa fly-studenter som opplever saa mye morro som meg i lopet av de to aarene vi har faatt tildelt.

Skal legge ut bilder etterhvert, men det traadlose nettet paa min data er noksaa elendig, saa jeg maa laane andre folk sine maskiner.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Anders,

Godt å høre at du er på hjul igjen, og at det ordnet seg med bilen etterhvert. Så gikk det ikke helt i dass likevel :-)
Høres fint ut med camping i "villmarka" og rafting. Du har jo ærlig fortjent litt ferie etter at alle eksamene er vel overstått. Kos deg, og lykke til med jobb-telefonene. Ber for deg.
Klem. T. Jenny

Irene sa...

Du oppleve jammen masse kjekt! Kjekt å lese :)