USA-turen

mandag 16. juni 2008

Ferie (på ein måte)

Nå ser det ut som om sommererien min har starta heilt slik uofisielt, det e få instruktørere her akkurat nå, så e får ikkje flydd og den orntlige ferien min starter til torsdag.
I dag hadde e siste dagen med klasseromsundervisning, så nå trenger e ikkje eingong tenke på det meir. Nesten litt rart at e faktisk kan alt som er forventa at en skel kunne som amerikansk trefikkflyger.. Faktisk litt skummelt.
I kveld fikk e lånt meg surfebrett for de neste to ukene, så i mårå bærer det ned på stranda for å surfe og slappe av. Blir nydelig! Dett e litt luksus å ha sydenferien ein halvtimes kjøretur unna istedefor å måtte kjøpe flybiletter og alt det der styret.
På torsdag setter e meg på flyet til new york der e skal være fem dager. En får satse på at det blir bra. Heile greia er egentlig enda ett av de nokså spontane påfunna mine, det e ei jente e kjenner fra Intro som reiser jorda rundt og så bare henger e meg på mens ho er i NY. 

2 kommentarer:

Jordå rundt 2008 sa...

glede meg kjempe mye te me ska te new york...! ikkje lenge igjen na.. de neste dagene for oss blir reisedager.. reise te habana i dag, te costa rica i mara a te new york pa torsdag;) e vell ikkje der for natt til fredag, men blir bra uansett!! sova kan me jer nar me blir gamle..;) gjelde a nyte de siste dagene for d blir heim te kalde norge, jobb a travle tider!! =) glede meg!! snakkes snart!=)

Anonym sa...

Stili anders! Blir drit kult då! Kos deg i storbyen og lev livet (me måtehold).. Ein litt for moden setning t me, men du skjønner tegninga. :) Gleder me t å høre meir!