USA-turen

lørdag 13. september 2008

Conway-Miami

I dag har e flydd fra Conway til miami, skikkelig morro å få prøvd seg på ein langtur som ikkje ender opp på Conway igjen!
E tok av i 10 tida og landa her nede klokka 5, så det tok litt tid.
Skriver meir seinere og legger ut noka blider.

Her er bildene jeg lovet:

Taxer bort til enden av RWY22 for siste gang, litt vemodig.

Her er det rett før jeg benytter meg av mine nye privilegier som instrument-pilot og flyr rett inn i ei sky.

Da jeg mellomlanda traff jeg på en trivlig kar som hadde bygd det her flyet helt selv.

Jeg fløy 500' (150m) over stranda de siste 70 kilometerene, fin opplevelse.

1 kommentar:

Anonym sa...

Veldig bra at det blei fortsetting på utdanninga. Håper kvaliteten også er god. Gøy med lang flytur, skjønner jeg. Kjør forsiktig nedover...på landevegen..
T. Jenny